تور ترکیبی آنتالیا استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 163
نویسنده : seobartar

از شب های آنتالیا چه می دانید؟

قطعا تورهای زیادی را با عناوین چند شب و چند روز دیده اید و برایتان سوال شده که چه تفریحاتی را می توان در شب های آنتالیا انجام داد ؟ آنتالیا پر از کلاب های شبانه کافی شاپ ها و دیسکو های مختلف است  که می توانید در آن ها لحظات خوشی داشته باشید . مکان های متنوعی در آنتالیا وجود دارد که شبانه روز مشغول فعالیت و ارائه خدمات به توریست ها می باشند، برای آشنایی بیشتر با شهر آنتالیا توصیه می کنم مقاله ” آنتالیا چگونه شهری است؟ ” را مطالعه نمایید .
از شب های آنتالیا چه می دانید؟ از شب های آنتالیا چه می دانید؟

آنتالیا اورنج کانتی

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی یکی از محبوب ترین تورهای آنتالیا محسوب می شود .

این هتل در منطقه کمر واقع شده است. این هتل دارای پارک آبی بوده و مهمانان می توانند از امکانات مختلف و رستوران و… استفاده نمایند. وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز در این هتل در دسترس است.

آیا آنتالیا جشنواره دارد؟

آنتالیا افتخار دارد که میزبان رویدادهای بین المللی در طول سال باشد. قطعا افرادی که به این شهر سفر کرده اند در خاطرات سفر به آنتالیا از فستیوال های مختلف آن بسیار یاد می کنند .

اکثر شرکت کنندگان در این جشن ها بازدید کنندگان خارجی هستند. هر ساله در آنتالیای ترکیه  کنگره های ملی و بین المللی، جشنواره های فرهنگی و هنری ، رویدادهای ورزشی و نمایشگاه های مختلف برگزار می شود.

    • جشنواره گل
    • جشنواره فیلم
    • جشنواره انگور ابرادو
    • جشنواره فیلم طلایی نارنجی
    • جشنواره اپرا
    • جشنواره هنر و فرهنگ
    • جشنواره سبک زندگی
    • جشنواره های موسیقی
    • جشنواره عبدل موسی
    • جشنواره گردشگری

در ایران و کشورهایی که جشن نوروز دارند و این ایام جزء تعطیلات آنها محسوب می شود بسیاری از افراد در تور های نوروزی آنتالیا شرکت می کند .

در آنتالیا نیز برای این مسافران تمهیدات لازم اندیشیده شده و آماده ارائه خدمات برای این نوع مسافران می باشند. پیشنهاد می کنیم تعطیلات نوروز امسال را با خانواده در آنتالیا سپری کنید .

جشنواره سبک زندگی جشنواره سبک زندگی

تورهای چارتر آنتالیا

سایت گردشگری فیکس تراولز تور های چارتر آنتالیا ارائه می دهد . در ادامه با کلیک بر روی لینک تور چارتر آنتالیا می توانید تعدادی از جدیدترین تور های چارتر آنتالیا در آژانس های مسافرتی مختلف با ایرلاین های متنوع،  را مشاهده فرمایید.

تفریحات و سرگرمی های آنتالیا

یکی از مهمترین ویژگی هایی که توریست ها را به شهر آنتالیا می کشاند امکانات تفرحی این شهر است ، البته مکان های تاریخی و گردشگری دیگر را نباید از قلم انداخت . تفریحات آنتالیا بسیار متنوع بوده و تقریبا تمامی سلیقه ها را شامل می شود .

این تفریحات شامل غواصی ، سافاری ، چتربازی ، غار نوردی ، بالن سواری ، پارک های آبی و … می باشد .

پارک های آبی مختلفی در در آنتالیا وجود دارد برای مثال می توان از آکوالند و پارک آبی رکسوس نام برد . برای اطلاعات بیشتر می توانید به پارک های آبی آنتالیا مراجعه نمایید .

بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا کدامند؟

معمولا قبل از اینکه به شهری سفر کنید، در مورد جاهای دیدنی شهر تحقیق می کنید . توریست های که به آنتالیا مسافرت می کنند نیز از این امر مستثنی نیستند و به دنبال نقاط محبوب آنتالیای ترکیه هستند . در ادامه به برخی از این مکان ها اشاره می کنیم .

شهر قدیمی آنتالیا (کالیچی)

Old town Kaleici

شهر کالیچی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود و در مرکز آنتالیا در کنار ساحل زیبایی دریای مدیترانه  قرار دارد . معماری عثمانی در کوچه ها و رستوران ها و کافه های این شهر نمایان است .

با ورود به این مکان شما شاهد شهری با کوچه های باریک خشتی تو در تو و خانه های چوبی خواهید بود.

دروازه هادرین یکی از مسیرهای ورود به کالیسی است که از نمونه بناهای که توسط رومیان ساخته شده است. به جرات می توان گفت بیشترین  عکس های آنتالیا که توریست ها تهیه می کنند از این شهرقدیمی می باشد .

مطالبی که دیگران دوست دارند





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول , تور های دبی , تور ارزان دبی , قیمت تور دبی , تور دبی با ماهان , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com